torsdag 10 februari 2011

hejhej

ingen skola idag som vanligt.
fick endå gå upp kl 9, för pappa skulle till svalöv och köpa nytt lås till ytterdörren.
så han skulle ta av de andra och lämna tillbaka det. så jag va tvungen att vara vaken så att ingen försökte komma in eller något, haha.
så kom farbror och kusin förbi,
gick ut och snackade lite och spelade fotboll med zache :)
sen kom pappa tillbaka så åt vi, frukost för min del :) haha.
sen stack dom och jag och pappa körde till väla, jag körde (a) hihi, som vanligt så går de skit bra, jag är ju bäst så , haha.
va på kjell&company, rusta, dressman, elgiganten, haha.
sen hem, fixade med min tv, typ de vi gjort hela kvällen.
sen satt vi hela familjen och åt kvällsmat samtidigt som vi såg sveriges värsta bilförare på tvn :) mysigt. 
nu ligger jag i min säng och kollar film :) ska snart sova.
har en lektion imorogn, är hemma halv 12, skönt :)
sen kommer min älskling till miig!!! :D:D:D:D 
har saknar honom som tusan! 
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar