söndag 13 februari 2011

söndag kväll

känner mig faktiskt lite duktig idag :)
efter att baby åkt hem slappade jag lite.
sen började jag plugga lite.
sen gick jag ut och sprang en runda vid halv 8.
sen efter de sprang jag hem till emilia så hängde hon
med ut och gick en runda.
så har varit ute i 2 timmar, duttttii, haha.
ska försöka börja med att röra på mig mer och äta lite bättre, haha.
vi får väl se hur det kommet att gå med de.

har nyss duschat, ska se någon film nu och krypa ner i min underbara säng,
som inte är så underbar för att inte älskling är här :(
men men, ska upp till honom på onsdag, så det är ju inte så länge tills dess :D hihi.
men det kommer endå att kännas som en evighet till onsdag, haha.

börjar skolan halv 9 imorgon, så de blir att åka med halv 7 bussen -.-
slutar halv 4, är hemma halv 6, yey.
godnatt! puss på min älskling som jag älskar mest av allt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar