söndag 20 februari 2011

lite kort om de senaste dagarna


söt bild på baby och mig under vårt lördagsmys, hah

tja! kanske är dags för ett nytt inlägg?
har inte varit inne på datan speciellt mycket de senaste dagarna.

lite kort om de senaste dagarna?
som sagt, åkte upp till baby i onsdags efter skolan.
var i kristianstad vid 7, chillade fram tills halv åtta hos mig började,
sen såg vi sveriges mästerkock, sen gick vi till maxi och handlade mat :)
sen åt vi hamburgare :D sen film, mys, nanna.

torsdagen chillade vi bara i lägenheten, spelade ps3, såg filmer, åt tacos osv.
på fredagen åkte vi hem till mig, var hemma vid halv 7.
lagade mat och så, mamma & pappa var hos mormor.
sen blev de att glo let's dance och krängde godis , film osv. med baby :)
sen lördag, upp vid 12, ner till brahevallen och hjälpte pappa och kjell med
ved, (dom sågade ner träd som vi skulle ha som ved -.- )
så vi fick hjälpa till att lasta upp på släp.
tog hela dagen, var hemma vid halv 6.
sen blev de god mat, grillat kött :)
sen blev de bara en mysig slappe lördag med baby :)
idag, söndag: inte gjort ett piss. degat med baby i sängen framför tvn.
han åkte hem med halv 6 bussen.
sen dess har jag suttit ve datan lite, kollat på solsidan, timeout och sen
efter det big brother!!! som varit efterlängtat som fasiken :)
sen efter det blev de dusch, och sen bäddade jag rent i sängen :)
så nu ligger jag nyduschad i min nybäddade säng, underbart!
bara baby som saknas, haha.
ligger och tittar på hata göteborg, hahah, så jävla bra!
ska snart sova, sen imorgon upp, platta håret, packa lita,
upp till kristianstad med baby igen :) vi har ju sportlov!!!!!
så ska spendera några dagar där :)
sen får vi se vad som händer i veckan :)
vi har ju 7 månader på tisdag :D hihii, älskar min tim! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar