onsdag 23 februari 2011

uppdatering

lite uppdatering om det senaste dagarna.

åkte till upp till kristianstad i måndags med baby.
gick till maxi och handlade som vi alltid gör när vi kommer dit, haha.
sen spelade vi angry birds på ps3 som är typ de enda vi gör när vi är där nu för tiden, haha! sen åt vi kebabtalltid :)) och kollade filmer och hade mys.

sen tisdag, hade vi 7 månader, hihi, älskar min tim mest i världen! ♥ 
baby lagade mat :) och sen kollade vi några filmer på kvällen, bla "dumma mej", den bästa filmen på länge! riktigt grym :)

och idag, onsdag; så sov vi länge. sen vettifan vad vi gjorde? glodde tv tror jag, haha. sen tog vi tåget halv 6, var hemma halv 8 :)
baby åkte till sina päron i svalöv och jag åkte hem.
så hemskt att vara utan honom i bara en dag såhär, är ju van vid att ha honom
runt omkring mig hela tiden , blöööh.
men han kommer imorgon kväll igen :)

imorgon ska jag upp i tid. ska se alla tre big brother avsnitt jag missat.
mamma har spelat in dom på boxen så :)
sen ska jag ringa doktorn och beställa tid, blööh.
sen ska jag göra ve mig och sen ta bussen halv 2 ut till väla
där jag ska möta upp mamma, ska försöka hitta mig en eller flera bh:ar. har 1 som passar, hahah. så för att hinna med allt det innan jag ska ta bussen så måste jag gå upp klockan 9! hahah, njaa... får se hur det kommer att gå med de xD
sen efter väla ska vi åka till kusinerna och säga hej och hälsa på den lilla råttan (hunden), som jenny har införskaffat :) sen när jag kommer hem kommer baby hit :D hihi. känns skit att det redan är torsdag imorgon.. lovet är ju snart slut :(
men men, nu ska jag se sommaren med göran och nanna kuden :D pusshaj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar