tisdag 8 februari 2011

jag har tråkigt!

ÄRLIGHET:
ditt äldsta hångel? - 6 år äldre
hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - 4
vad tycker du om kärlek? - underbart
när kramade du någon sist? -  när jag åkte hem från linnéa
kramade du någon speciell person? - linnéa min fjompis
har du svårt för att bli kär? - kanske? haha
när kysste/hånglade du med någon sist?- lördags, haha, 3 brudar i en smäll! xd
ångrar du det? - haha, nejdå, full och glad!
är du singel? - nej :D
när fick du senast en komplimang? - får de oftast dagligen av baby (a)
har du hånglat med någon av samma kön? - yes

HAR DU NÅGONSIN:
playat? - najnaj :)
hånglat med nån riktigt ful? - hah ja
hånglat med fler än 50 pers? -  dirr
gjort något riktigt dumt? - usch nej :D
gjort något du verkligen ångrar? - inte VERKLIGEN ångrat, men ångrat :) 
blivit polisanmäld? - nepp
fått din mamma att gråta? - sí
slagit ner någon? - nej för jag e snäll :)
skämts över dina föräldrar? - nejdå
skämts över dig själv? - aldrig 
sagt jag älskar dig och menat det? - yes
tar du droger? - haha, jaja, varje dag xD lol
vad hatar du verkligen? - some people
varit kär? - jag är kär :)
har du varit kär i någon du inte haft chans på? - vettefan
är du ensam nu? - nej, har sängen och datan :D
varit med på trekant? - minst 56 gånger :) 
vill du gifta dig? - nej
vill du ha barn? - ja, senare xd

SENASTE PERSONEN SOM:
sov i din säng? - baby
såg dig gråta? - mamma
du skrattade med? - anna baby
fick dig att börja gråta? - pappa?
du gick på bio med? - älsklipälski
skällde på dig? - mamma? (a)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
gråtit? - nej
kramat någon? - ja
pussat någon? - nej
köpt någonting? - ja
sjungit? - ja
saknat någon? - ja
vem? - baby!
haft sex? - nej
varit kåt? - alltid
duschat/badat? - ja
bråkat med någon? - naj
varit elak mot någon? - naaj, snel hest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar